Subject: Tõõrakõrve geoloogiline uuring ja MÜ-de kooskõlastus
From: Caspar Rüütel <[email-masked]>
To: "Kristel Marksalu"
Cc: "RAM Info", "Kliimaministeerium info" <[email-masked]>, "Kaidi Rand", "Valdo Tohver" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Apr 2024 12:39:03 +0300

Tervist!

Pöördun Rahandusministeeriumi kinnisvaratalituse poole seoses Marina
Minerals OÜ poolt taotletava Tõõrakõrve uuringuruumi geoloogilise
uuringuloa taotlusega ning  Keskkonnaameti 11.04.2024 kirjaga nr
DM-126401-16 (vt esimene manus). Keskkonnaamet teavitab meid, et pikendab
meie keskkonnaloa taotluse menetlustähtaega peaaegu Jaanipäevani
(10.06.2024), kuna tänaseks 3 kuud tagasi saadetud järelepärimisele pole
Kliimaministeerium vastanud. Selline asjade venimine ettevõttele ei sobi,
mistõttu hakkasime uurima, miks ministeeriumi vastus uuringu
kooskõlastamise osas venib ning saime teada, et Kliimaministeeriumi
haldusalas olevate kinnisasjadega tegeleb hoopis Rahandusministeeriumi
kinnisvara talitus.

Kas võime paluda Rahandusministeeriumi vastust Keskkonnaameti poolt
12.01.2024 saadetud kirjale nr DM-126401-11 (vt teine manus), et meie
keskkonnaloa taotluse menetlus saaks jätkuda?

Lugupidamisega,

Caspar Rüütel

Juhatuse liige

Marina Minerals OÜ

Jalgpalli 21, Tallinn 11312, Estonia

M +372 5698 7373

E [email-masked]